بازاریابی پزشکان

چاپ شاسی و فوم برد

چاپ شاسی تبلیغاتی :

 امروز این شاسی ها هستند که گوی سبقت را از سایر گونه های چاپ ربوده اند. شاید یکی دیگر از دلایل شکستن انحصار قاب های سنتی عکس و گسترش استفاده از شاسی توسعه یا همگانی شدن گوشی های هوشمند باشد، شما از فردی که دوستش دارید عکس می گرفته و آن را روی شاسی چاپ می کنید. از شاسی ها در منازل، عکاسی‌ها، آتلیه‌ها، سازمان‌ها، شرکت‌های تبلیغاتی و هر آن جا که فکرش را بکنید استفاده می شود

چاپ شاسی

چاپ شاسی

چاپ شاسی

چاپ شاسی
چاپ عکس های خاطره انگیز شما روی شاسی در شکل ها و اندازه های مختلف انجام می شود . همچنین می توان تصویر مورد نظر شما را در چند قطعه  به صورت پازل کار کرد. اگر به این کار علاقه دارید راه خلاقیت باز است. به عنوان مثال می توان هر قطعه پازل را چهره ی یک عضو از خانواده و دوستان قرار داد و سپس تمامی این چاپ ها در کنار هم یک کل واحد را تشکیل دهند. حتما قرار نیست پرتره کار کنیم، شاید علاقه ی شما حیات وحش و طبیعت باشد، هر سفارشی در هر طرح و رنگی امکان چاپ دارد.

چاپ شاسی

چاپ شاسی

چاپ شاسی

چاپ شاسی

 
 

ابعاد چاپ شاسی :

بزرگترین بانک طراحی و تولید ملزومات چاپی در کشور

تولید کاملا آنلاین و بدون نیاز به حضور ارباب رجوع

ارسال به سراسر کشور

تماس مستقیم با چاپخانه:

021-22592140  

مشاوره و سفارش از طریق واتساپ:

090-22592140

چاپ فوم برد :

فوم برد

فوم برد از جنس فیبر یا پلی استایرن است که سبک تر از MDF ، دارای استحکام بالا و مقاوم در برابر رطوبت، قابل شستشو، قیمت پایین، ضد خش و ضد اثر انگشت است. چاپ فوم برد به فرآیند چسباندن طرح چاپ شده بر سطح رویی بواسطه چسب دوطرفه مخصوص و پرس قرار می‌گیرد و سطح پشتی آن جهت قرارگیری روی پیچ یا میخ و نصب بر ‏گفته می شود .
کیفیت نهایی کار به عواملی همچون جنس مناسب فوم برد و همچنین معتبر و با کیفیت بودن چسب دو طرفه بستگی دارد . علاوه بر این فرآیند شاسی کردن هم توسط دستگاه و هم توسط نیروی انسانی انجام می شود . در صورتیکه یکی از عوامل یاد شده به درستی انجام نشود امکان ایجاد حباب بر روی خروجی نهایی وجود دارد .
با بهره گیری از بروزترین دستگاه چاپ دیجیتال شما میتوانید چاپ فوم برد ارزان در تهران را با انواع متریال از طریق سفارش چاپ فوم برد را در سامانه ثبت سفارش آنلاین و  در اسرع وقت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

 

 

 

 

انواع فوم برد

چاپ فوم برد به دلیل تنوع بسیار در طرح و رنگ، قیمت مناسب و با کیفیت و شفاف بودن، چاپ مقاوم و ماندگار، پایدار در برابر نور، بدون بو و حساسیت یکی از ابزار های مهم در برندیگ و تبلیغات می باشد
فوم برد معمولا  در ضخامت های  زیر  , و ابعاد مختلف قابل چاپ و تولید می باشد :
– فوم برد با ضخامت 5 میلی متر
– فوم برد با ضخامت 10 میلی متر
– فوم برد با ضخامت 20 میلی متر

البته فوم بردها را می توان بنا به کاربرد نیز دسته بندی نمود که در زیر به برخی از آنها اشاره مینماییم:

– فوم برد معمولی و ساده
– فوم برد فانتزی
– فوم برد طرح پازل
– فوم برد تبلیغاتی
– فوم برد هدیه عروسی و  مراسمات
– فوم برد هنری و نقاشی

دیدگاه ها بسته شده اند.